söndag 18 maj 2008

Mit första inlägg

Hej

Det här är mitt första inlägg i min blogg.
Ja jag ska väll börja med att beskriva mig själv lite.

Mitt namn är: Tobias Karlsson
Bor: Skövde.
Ålder: 21 år
Intressen: sitta framför datorn och surfa sammt se på film även Bowla
Favori filemer: Jurassic Park och James Bond.
Favorit serier: Pokemon, Parlamentet och 24
Favorit Pokemon: Pikachu

Jag har även en hemsida och den finner du på dn här adressen: http://pokemonrollspel.com/web/index.php

Jag har haft hemsida i nästan två år snart. Jag har ändrat den många gånger. Har en bra ström av besökare som titar till den varje dag men det skulle behöva mer besökare och aktiva medlemmar. Många som registrera sig skriver inte något. fatar inte varför man regarsig och inte skriver någon. Men det rä ju så på många sidor.

Inga kommentarer: