söndag 8 februari 2009

Var ett tag sen jag skrev

Ja det var ett tag sen jag skrev något här. Men nu tänkte jag skulle skriva ett inlägg. Jag har precis kommit hem från en bowlingtävling så jag är lite tröt. Men glad det är jag. Har nämligen hamnat på pallen. Jag kom två i min licens grupp så jag van ett pris. Det är jag mycket glad över. Det är det andra priset jag vinner och jag har bara varit med på tre tävlingar så det är bra statistik. Jag hopas det kommer gå lika bra i framtiden med bowlingen. Det är något som man kommer märka.

Förövrigt så har det inte hänt så mycket. Jag fick jobba kvar på jobbet så jag är nu anställd. Så nu slipper man fundera över det här med jobb. Om jag nu inte bli uppsagd men det tror jag inte. Med tanke på att det är jag som har kunskapen.

Inga kommentarer: