tisdag 8 december 2009

Uppdrag från blogvertiser.se

igår fick jag ett uppdrag från blogvertiser.se att jag skulle skriva ett blogginlägg om Bankbolaget.se. Men har man aldrig lånat eller sökt lån så är det inte så lätt att skriva något om det. så jag var tvungen att tacka nej eftersom jag inte fick ihop 200 ord. Sen måste det låta bra och förnuftigt vilket kan vara svårt när man inte har någon erfarenhet av banklån.

Men är det någon annan som vill ha ett blogg inlägg skrivet? då är det bara klicka på bilden här under och köpa ett blogg inlägg av mig.

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej,

Jag är intresserad av att köpa ett blogginlägg på din blogg. Inlägget kommer innehålla en liten paragraf med några enstaka länkar till vårt poker community. Hör av dig om du är intresserad till: seotjanst@gmail.com

Hälsningar,
Henrik