torsdag 14 januari 2010

Roulettepalatset

Jag är inte mycket för att spela roulette. Just för att jag gillar inte att bli beroende av något vilket är väldigt lätt om det skulle hända att man skulle vinna några pengar på det här. Men visst det är en del spänning i sånt här och man kan säkert vinna mycket pengar. Men det hänger nå väldigt mycket på tur och att man väljer rätt nummer för att ha någon chans att vinna. Det är för mycket tur man måste ha för att ha någon chans att vinna. Man behöver inte någon direkt skicklighet i alla fall vad jag kan se. Men jag kan ha fel i den här saken. Men det är väldigt populärt sånt här roulette i USA och även på internet. Men tyvärr så är något sånt inte lockande för mig. Men frågan är varför spelar folk roulette? Är det för spänningen och chansen att vinna mycket pengar? Eller kan det vara något annat som lockar. Ska man få något bra svar på de här frågorna så måste man nå spela. Men säg nu att du bestämmer dig för att prova spela en gång och du råkar vinna en stor summa pengar. Skulle du spela vidare för att kanske vinna ännu mer eller skulle du gå därifrån och nöja dig med det du har vunnit?

Inga kommentarer: