tisdag 29 juni 2010

PN Jakt AB

Ska du ut och jaga så kan det vara väldigt bra att ha med sig bra och rätt grejor till den jakten som man utövar. Men vart ska man då köpa de räta grejorna? På nätet eller i en butik i stan eller någon annan stad i närheaten. Många föredrar att handla på nätet efter som de i lugn och ro kan kolla igenomutbudet och sen bestämma sig. Andra gillar att ha någon att bolla idéer och frågor med. När du ska ut och jaga älg exempelvis så kan det vara bra att använda dig av ett kikarsikte förslag på produkt kan då vara ett: Aimpoint kikarsikten som ni kan köpa på PN Jakt AB. Det är ett företag som levererar produkter över hela Europa men främst till Finland och Danmark. De strövar efter att ha hög servis men låga priser. De har många olika produkter i deras sortiment. Men priserna känns höga i alla fall för mig och hemsidan känns lite väll gammalmodig. Men det är enkelt och smidigt att navigera på den vilket är mycket bra. Personligen så tycker jag priserna är lite väll höga. Men jag vet inte vad sånt här kostar i vanliga fall.

Det jag skulle vilja se är en hemsida som ser lite mer design messig ut och som hänger med i tiden. Även om möjligt lägre priser för att det ska bli billigare för kunderna. Jag personligen tycker sidan är för dyr och skulle leta efter biligare alternativ om jag sysslade med jakt.

Inga kommentarer: