fredag 10 september 2010

Lotto

Lotto där kan man vinna stora pengar om man har riktigt tur. Tänk de som har vunnit flera miljoner på lotto. Vad ska man göra med alla pengar sedan som man har vunnit. Tänker även på alla som man får efter sig som vill ha pengar till olika organisationer. Visst skulle jag vinna mycket pengar så skulle jag mycket väll kunna tänka mig att skänka bort en del till välgörenhet. Jag köpte en lotto kupong i veckan på Svenska spels hemsida. Men den här gången så van jag inget ting efter att dragningen hade varit och jag kunde se lotto resultat. Men jag hoppas på turen på lördag för jag har även köpt till den dragningen. Man vet ju aldrig det kanske är då saker och ting händer. Det är i alla fall det jag hopas på. Men chansen att man ska bli miljonär är inte vidare stor. Men man vet aldrig vad som kan hända. Men jag har ingen vidare stor erfarenhet av Lotto. Brukar köpa någon kupong ibland. Men i onsdags var första gången jag köpte på nätet. Tycker det är mycket smidigare.

Inga kommentarer: