söndag 15 juni 2008

Imorgon är det min första dag

Imorgon är min första dag på det jobbet jag ska ha. Hopas det går bra och att jag kommer orka med det. Men det lät vi nå märka efter en vecka eller två. Har under helgen försökt anpassa mig med att gå upp tidigt och gå och lägga mig tidigt.

Jag går upp cirka 05:25 varja vardag morgon kommer jag göra. Kommer bli lite kämpigt eftersom man är van vid att kunna sova och vara uppe hur länge man vill. Men det går ju inte nu. Men det känns skönt att få göra något annat för en gång skull än att vara hemma och sitta framför datorn. Nu kommer nå dagarna gå fortare och jag får ju lön med. Vet inte exakt hur mycket jag får eller hur jag kommer jobba. Men jag tänkte fråga det imorgon hur det ser ut med det. Det är nytt för dom med det här som jag ska göra eftersom dom börjar med det nästa vecka. Så allt kommer nå vara lite osäkert första veckan för alla. Men vi får hopas att det kommer gå bra :).

Inga kommentarer: