tisdag 17 juni 2008

Jobbet

Idag försov man sig inte i alla fall även om jag vaknade klockan 3 och inte kunde sova mer. Kommer vara mycket tröt ikväll kan jag tro eftersom vi börjar lite mer alvar idag men jobbet. Hopas det kommer få tiden att gå då komemr jag vara nöjd men liksom titar man på klockan hela tiden och så då blir det jobbigt.

Men tiden gick rätt ofrt igår när man väll gjorde något. Även fast det inte blev så mycket som vi gjorde så gick i alla fall tiden. Det gillar jag. Men jag försov mig och det gillar jag inte. Var tur pappa ringde för att se att jag var vacken annars så had ejag kommit senare än vad jag gjorde. Man han inte änns äta frukost hemma eller tita på datorn lite som jag hade tänkt hinna med innan jobbet. Men idga han jag och det var ju något bra i alla fall.

1 kommentar:

Maxxie sa...

Nice! Hoppas det går bra på jobbet och att du kommer att trivas!