torsdag 4 februari 2010

Bingorama.se

Att spela bingo det tycker många är mycket roligt. Många försöker vinna de stora jackpotterna som finns på bingolotto och även online sidor. Jag har lyckas vinna några gånger på bingo. Men det har bara varit små summor pengar som man har lyckas kamma hem. Men det är alltid något brukar jag säga. Jag har väll ingen direkt stor erfarenhet om bingo spel. Men hur kan man egentligen få det? Allt är en fråga om tur inte direkt någon skicklighet. Det gäller att de drar de numren som du har. Vilket oftast inte händer. Men det är rätt många lotter som finns där ute så chansen att man vinner är inte direkt stor. Men den finns alltid där.

Jag brukar bara köpa en bingolott när det är uppesittarkväll. Har spelat på deras hemsida någon gång men man har inte haft någon tur. Men det är inte alla som har tur i spel. Jag kanske har tur med något annat vem vet. Eller så har min dag inte kommit än. Hoppas den dagen blir på bingolottos uppesittarkväll den 23 december. Eftersom dagen efter är en väldigt speciell dag. Jag hoppas precis som alla andra att min dag ska komma då jag ska vinna någon stor summa pengar eller någon resa till något varmt land.

Jag hoppas att någon dag chansen kommer till mig när det gäller att vinna storvinsten. Men den chansen är inte så stor tyvärr men man kan alltid hoppas att den kommer.

Jag har haft lite tur i mina senast bingolotto spel. Vunnit två gånger på racken. Visserligen bara små vinster men ändå.

Första vinsten blev 100 kr. Andra var en ny lott. Sen tog min tur slut.

Men att spela Bingo på nätet är ändå så bäst för då får man veta direkt om man har vunnit och sliper att vänta.

Inga kommentarer: